שאלות ותשובות

ריכזנו כמה שאלות נפוצות. מוזמנים לקרוא

מדוע מומלץ להתחיל
עם שיעורים פרטיים?

ככלל כך עובדת השיטה הקלאסית. בנוסף, כאשר מופיע לשיעור תלמיד חדש וככל שכן תלמיד עם פציעה, לעיתים ההשתלבות בקב' אינה בקצב וברמה המתאימה לו ולקב', ואז מטרות האימון מתרחקות. אני מאמינה כי על כל מתאמן להופיע למינימום 3 שיעורים פרטיים בתחילה: בשיעור פרטי, אנו עורכים היכרות עם המכשירים, התרגילים, כיצד לתפעל, הטכניקה ויכולים לתת תשומת לב ולדייק. אח'כ ההשתלבות בשיעור הקב' חלק, קל ומובן יותר למתאמן. לתלמיד עם פציעה מומלץ להתאים את רמת האימון, התרגילים ואופן הביצוע והם נעשים טוב יותר בשיעור הפרטי.

האם אישה בהיריון
יכולה להתאמן?

פילאטיס קלאסי מצוין להיריון. אנו ממליצים להתחיל ולהתאמן עם קבלת ההחלטה על הרחבת המשפחה ו/או בקבוצת ההיריוניות שלנו. כאשר האימון אינו נעשה בהשגחה מלאה ובקבוצה ייעודית אין זה מומלץ להתאמן. אצלנו בסטודיו, ייעדנו שעות בסטודיו במיוחד עבורך האישה ההרהבמידה ואשתך התאמנה לפני ההיריון בשיטה, היא מוזמנת להמשיך כל עוד נוח וטוב לה. במידה והיא מעולם לא התאמנה, אנו ממליצים להתחיל עם מס' שיעורים פרטיים ואז להצטרף לקבוצת ההריוניות. במידה וההיריון מתקדם אין טעם להתחיל (טרימסר שלישי)

מהו פילאטיס קלאסי?

"אם זה לא קשה, זה פשוט לא פילאטיס"
-ג'וזף פילאטיס

אימון בשיטת הפילאטיס הקלאסי הינו אימון דינמי ומאתגר המשלב את רפרטואר תרגילי השיטה, המכשירים והטכניקה. האימון שם דגש לחזק את הבטן התחתונה והגב. אחרי שיעור תחוש חיוני, חזק ועם תחושת גוף נינוחה ונעימה.

האם מזיעים בשיעור פילאטיס?

בסטודיו אורלי אורן, עובדים עפ"י השיטה הקלאסית.
בשיטה הקלאסית האימון הינו דינמי ומאתגר! ולכן זזים ומזיעים. האימון מותיר את הגוף חי וחיוני.

יש הבדל בין פילאטיס מזרון לפילאטיס מכשירים?

פילאטיס פיתח את שיטתו תחילה בתרגילים המבוצעים על המזרון. בזמן מלחמת העולם הראשונה, המציא את המכשיר הראשון, ועוד רבים וטובים במהלך שנות עבודתו. לחלק מהמכשירים מחוברים קפיצים אשר גורמים למתאמן לייצר התנגדות לכל אורך התנועה. וזה היתרון הבולט של המכשירים ושל השיטה על פני אימונים אחרים. האימון במזרון הוא בהתנגדות הגוף בלבד ולעיתים יהיה מאתגר יותר. אצלנו בסטודיו אנו משלבים את כל המכשירים הקיימים בשיטה וכן את תרגילי המזרון. שלמות השיטה באה לידי ביטוי באימון המשלב את מגוון המכשירים ולכן בכל שיעור תעבדו לפחות על 2 מכשירים.

מהי שיטת הפילאטיס?

פילאטיס, סדרה של תרגילים לשיפור איכות החיים.

פילאטיס הינה שיטת אימון המשלבת מכשירים לצורך חיזוק השרירים העמוקים, אילו הקרובים לעצמות ולמפרקים תוך דגש על חיזוק מרכז הגוף, שרירי הבטן העמוקים והגב.. 
בשיטת הפילאטיס, קיים סדר תרגילים על פיו אנו מתאמנים, מכשירים ייחודים לשיטה וחלוקה לרמות על פי יכולת המתאמן. אנו מאמנים ליצירת יציבה נכונה והתנהלות בריאה עם הגוף במטלות היומיומיות השונות.

יתרונות השיטה

בטן וגב חזקים

עבודה על החוליות הגביות ומפרקי הגוף השונים, לשם שיפור טווח התנועה

הגברת הסירקולציה הדמית והעיצבית

גמישות

שיפור היציבה וחיזוק הגוף.
יציבות למפרקים

חיטוב והרגשה טובה.

ריכוז, קואורדינציה

 

כמה פעמים בשבוע
צריך להתאמן כדי להגיע לתוצאות ותוך כמה זמן?

כמו בכל ספורט, יש להתאמן מינימום 2-4 פעמים בשבוע. בסטודיו ולהשתדל להתאמן לבד בבית עם סדרת התרגילים שתקבל/י הביתה עד 20 דק' בכל פעםלגבי תוצאות, פילאטיס נהג להגיד לתלמידיו כי "בתוך עשרה שיעורים תחוש בהבדל, תוך עשרים שיעורים אחרים יחושו בו... ותוך 30 שיעורים יהיה לך גוף חדש לגמרי...". פילאטיס אף דרש מתלמידיו להגיע מינימום שלוש פעמים בשבוע. כדי לראות תוצאות כדאי להתמיד.

אצלנו בסטודיו גברים עובדים קשה ומזיעים. רבים מציינים כי זה הספורט הכי קשה שתרגלו אי פעם בסטודיו קבוצת גברים ייחודית למעוניינים. אימון פילאטיס מצוין לגברים מהסיבות הבאות: פילאטיס מחטב מאוד את הבטן התחתונה והעליונה מחזק את שרירי הזרוע, הכתף והגב מגמיש ומאריך את השרירים ופילאטיס קלאסי, במיוחד אצלנו בסטודיו, הינו אימון גופני, workout לכול דבר בהבדל אחד...פשוט בריא לגוף.

האם גם גברים
מתאמנים בפילאטיס?
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White YouTube Icon

© כל הזכויות שמורות לאורלי אורן. הסטודיו לפילאטיס קלאסי בנווה צדק, תל-אביב